fy på mig..

kom på mig själv med att jag gnäller alldeles för mycket.
jag ska väl på riktigt skita i om folk vill flytta.
men nej då kliver min separationsångest in och gör sig påmind.

jag låter nog inte så rolig för tillfället.
kommer på mig många ggr i samtal med människor att jag har tankarna ngn annanstans
eller att jag grubblar för mycket. o ärligt så måste jag se eller låta helt sur ut när jag driver iväg så där.
mitt huvud är iaf tomt av studier och att jag inte hinner med. det är min ursäkt just nu.

men jag saknar vänner.
det ebbar ut igen.
men men. det kan ju inte alltid vara på topp.
o folk har fullt upp. jag med. men det gör ju inte att man inte saknar det för det.

nej slutgnällt therese.
nu ska jag ha fokus på skola o familj.
vill folk umgås så antar jag att de hör av sig när de hinner o kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0